eerste paar dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Britt Thomassen - WaarBenJij.nu eerste paar dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Britt Thomassen - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

17 Maart 2015 | Australië, Sydney

Hey Mates,

Sommige hebben dit bericht al gehad , maar ik wil hem even compleet hebben voor op mijn blog. volgende bericht volgt zo.

Nou de eerste dagen zitten er alweer op! Na het uitzwaaien door de douane gegaan en toen ging de reis echt beginnen. De eerste vlucht duurde zo'n 11,5 uur naar Bangkok. Gelukkig wel wat kunnen slapen en veel films gekeken, maar wat een stijve  kont krijg je ervan zeg! Ben blijkbaar niet echt gemaakt om zo lang te zitten:p daarna uit het vliegtuig voor ongeveer 1 uurtje in Bangkok om het vliegtuig bij te tanken. Gelukkig even lekker mn benen strekken. Vervolgens nog 4 uurtjes door naar Taipe( de hoofdstad van Taiwan). Hier werden we met een busje opgehaald naar het hotel. We waren op het hele vliegveld echt de enige niet aziaten! Iedereen liep daar rond met zo'n mondkapje:p het hotel was echt super mooi en we hadden daar f een paar uur de tijd om bij te komen en te douchen. Eerst met zn allen een biertje doen! al viel dat nog niet mee om te bestellen, want zelfs dat konden ze amper verstaan. Helaas regende het echt aan een stuk door, dus op enkele straatjes in de buurt na hebben we niks van Taiwan gezien.
Die avond (zo rond 8uur, het is daar ook 8 uur vroeger) gingen we terug naar het vliegtuig om eindelijk de 'korte vlucht' van ong. 9,5 uur te nemen. Die volgende middag om half 2 was het zover! Ik ben in Sydney, Australia:D:D Yess. Meteen super mooi weer dus genieten. We gingen met de bus naar t hostel. Even voor de goede orde, dat licht dus in Sydney maar in wel ongeveer 1 uurtje rijden vanuit het echte centrum van de stad. Zo groot is het hier dus. Al is het hier al zelfs helemaal vol met natuur en stukken bos. Heel mooi. In het hostel kregen we de kamers en nog allerlei uitleg, die ik amper gehoord heb want ik lag bijna te slapen:p en toen.... Naar het strand en zwemmen! heerlijk hier kan ik wel aan wennen:D het strand licht tegenover het hostel dus dat is super. S avonds was het tijd voor een echte OZ bbq en de nodige biertjes. Nog lekker zitten borrelen op het strand en toen naar bed. De volgende ochtend moesten We al om 6 uur opstaan, al was ik echt al om 5 uur klaarwakker. Vandaag was het weer een stuk minder helaas, maar wel perfect voor de regeling! met de ferry naar de stad en door naar de bank. Rekening geopend en daarna lekker geluncht in het park. Met mn rekening lukt het nog niet helemaal, maar ze gaan me nog helpen. Smiddag door voor een simkaart dus ik heb nu een Australisch nummer! (nummer volgt via de app want ik weet hm nog niet) de hele middag hebben we van regelding naar regelding door de stad gelopen en een eerste indruk opgedaan. Super leuk hier. Ook naar de botanische tuinen geweest met zoveel bijzondere planten. Die avond na nog meer info uit eten geweest en nog f snel een borrel gedaan, als was ik echt kapot. Nu is het hier kwart voor 6 en ben ik alweer klaarwakker. Gelukkig niet erg want ik moet er om 6 uur uit want we gaan vandaag naar the blue mountains. Een natuurgebied zo groot als België ongeveer! Zo meteen meer daarover.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 4171

Voorgaande reizen:

10 Maart 2015 - 10 Maart 2016

Down under en nog veel meer...

Landen bezocht: